گاهی دلم می خواهد خودم را بغل کنم!::)ببرم بخوابانمش!لحاف را بکشم رویش!دست ببرم لای موهایش و نوازشش کنم!حتی برایش لالایی بخوانم،وسط گریه هایش بگویم:غصه نخور خودم جان!درست می شود!درست می شود!اگر هم نشد به جهنم...تمام می شود...بالاخره تمام می شود...!!!* دلم گرفته خدا...
ما را در سایت دلم گرفته خدا دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 135 تاريخ: دوشنبه 8 آبان 1396 ساعت: 0:02